piątek, 9 marca 2012

Cześć wszystkim, tu Zuzia i Ola!
Mówi się, że okres studiów jest najpiękniejszy a ilość wolnego czasu pozwala na realizowanie się w dziedzinach, które sprawiają nam największą przyjemność. Jak chyba wszystkie kobietki uwielbiamy modę. Może i będzie to kolejny "modowy" blog. Ale czemu nie spróbować stworzyć czegoś szczególnego? Postaramy się jak najczęściej wrzucać tu stylizacje, które nadadzą się zarówno do szkoły, na uczelnię, wypad do klubu czy na uroczystą kolację. Ogromny misz-masz pomysłów, ciuchów, butów. Pomożemy znaleźć możliwie najtańsze, lecz dobrej jakości ciuszki, w których można wyglądać jak królowa wybiegu.
Nie zabraknie dobrego stylu, humoru, dyskusji, konkursów. Jako że obie z Zuzią uwielbiamy kawiarenki będziemy więc również wrzucać zdjęcia z miejsc wartych odwiedzenia, w których można wypić pyszną kawę zjeść ciacho i się po prostu odstresować.
No ale może coś konkretnego o nas:
ZUZIA- a właściwie Dorota, ale od dawna nie używa tego imienia, ma 20 lat. Studiuje Stosunki międzynarodowe. Zawsze uśmiechnięta, wyluzowana dusza towarzystwa :) Jej największą miłością są psy, które potocznie nazywa "paszczurkami". Kocha wysokie obcasy :)
Ola- tak to ja :) Modą interesowałam się od małego. Szafa była najlepszym miejscem do zabawy. Od 16 lat sportowo jeżdżę konno, konkretnie skoki przez przeszkody. Po wypadku który miałam stwierdziłam, że nie ma co się łamać i rozpoczęłam swoją przygodę ze szpilkami. Mam 1000 pomysłów na minutę i nie zawaham się nawet najbardziej szalonego wcielić w życie :)
Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Nie zabraknie buszowania po sklepach, second handach i wyprzedażach.
Pozdrawiamy was gorąco w tę chłodną noc <3


1 komentarz: