sobota, 24 marca 2012

Fashionable gadgets and all that stuff

Powiem szczerze ostatnio zaczęła mnie zżerać ciekawość, jakie to obecnie i w przeszłości gadgety i inne śmieszne duperelki wymyślili najwięksi projektanci mody. I jak się okazało trochę tego jest. Począwszy od PenDrive'ów po deski surfingowe i narty. Pokażę wam jeszcze kilka rzeczy, które bardzo wpadły mi w oko, nie są jednak już związane z gadżeciarstwem. A już niedługo kolejne stylizacje :)

I present to you the most fashionable gadgets that i found during searching the net :) Few of them caught my eye so i decided to share them with u :) Hope u like it :)
LV USB

Telefon Louis Vuitton Motorolla/LV phone by Motorolla

Fendi USB

Louis Vuitton USB


Dodatek od Chanel



Cola zaprojektowana przez samego Karla Lagerfeld'a/ Cola desgned by Karl Lagerfeld

A oto buty, które skradły moje serce w momencie kiedy zbaczyłam je w najnowszym brytyjskim Vogue <3
Ralph Lauren Bamboo and Calf skin platforms

Kampania Hogan ale baleriny na platformie ze złotymi elementami są cudne.
Postaram się na bierząco wstawiać pojawiające się gadgety. Ja osobiście czekam na przezroczystego iPhona :P ciekawe kiedy wejdzie na rynek :P
I can't w8 for invisible iPhone :)


5 komentarzy:

  1. baaardzo mi się podobają pen drive'y :D

    OdpowiedzUsuń
  2. baleriny Hogan są piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ach! same cudeńka!
    TA Matrioszka i deski surfingowe! :)
    i buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba najbardziej do mnie przemówiła torba ;d



    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń