środa, 14 marca 2012

Kolorowo na wiosnę :)

Hej hej :)
Słonko za oknem, wiosna coraz bliżej więc postanowiłam wam pokazać co króluje u mnie w szafie. Kilka rzeczy nowych, kilka takich które nie dostąpiły zaszczytu pokazania się w zeszłym sezonie. Wszystko jednak sprowadza się do pasteli i ciut mocniejszych akcentów koloru granatowego i różowego. Osobiście moim faworytem jest różowy płaszczyk, który w zeszłym roku nie zaznał łask i założyłam go może raz. Zdecydowanie przekonałam się do pudrowego różu. A ten weekend poświęcony będzie stylizacjom i zakupom. A to tylko niektóre z rzeczy które mam nadzieję będę mogła założyć już niebawem :)
Marynarka/Jacket Reserved ; Koszulki/Shirts T.Hilfiger, Reserved ; Szorty/Shorts Only

Tunika/Tunic Reserved ; Sukienka/Dress Mexx ; Buty/Shoes New Look

Płaszcz/Coat Land's End ; Kurtka skórzana/Leather jacket Orsay

Marynarka/Jacket Reserved ; Szorty/Shorts Reserved ; Kapelusz/Hat Desigual





4 komentarze:

  1. Ostatni zestaw fantastyczny!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ciuszki:) marynarka i szorty najbardziej trafiają w mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna tunika Reserved (2 foto) i marynarka z ostatniego^^

    OdpowiedzUsuń