poniedziałek, 12 marca 2012

Ponadczasowa biel

Powiem tak. Pomysł na sukienkę miałam od dawna, brakowało tylko czasu na jej stworzenie. I tak oto dziś wieczorem usiadłam poskładałam myśli w jedną całość i zaczęłam tworzyć. Sukienka jest wiązana na ramieniu. Dół zrobiony w stylu lekkiej bombki. Całość dopełniona paskiem zawiązanym na biodrach, lekko unoszącym całość do góry. Po bokach lekkie drapowania, mogą nie do końca być widoczne na zdjęciach :) Wykonana z lekkiego bawełnianego materiału. Kopertówka znaleziona w second handzie. Mam nadzieję, że wam się podoba. Miałam nadzieję, że sukienka ta będzie choć trochę w stylu najnowszych kreacji Macieja Zienia. W przyszłości postaram się wrzucić kilka innych moich projektów, jednak następnym razem uwiecznię cały proces twórczy :) W razie pytań śmiało piszcie...

I present to you, dress that i designed. I sat down, and just had the idea, how was it suppose to look like :) Made of cotton, with tiny black belt.  Handbag found in second hand store. I hoped it would be in Maciej Zień collection style. :)
xoxo Aleksandra

9 komentarzy:

  1. Świetna ta sukienka, kopertówka również!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, wszystko się super ze sobą komponuje !
    Całuje i byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za komentarz:)
    Bransolatki na zdj : od góry 1)czarna - zwykły sklep z biżuterią 2)karmelowa - H&M Kids 3)Czarna -Lindex
    Całuje mocnomocno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję ; )
    piękna twórczość, ciekawa ta sukienka ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna delikatna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna kiecunia:)))


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sukienka, szkoda, że takie malutkie zdjęcia :((

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. toga party..

    OdpowiedzUsuń