niedziela, 1 kwietnia 2012

Cętki - inspiracja Cavalli :)

Pogoda nie najlepsza co niestety nie sprzyja robieniu stylizacji. Najlepiej się zapatulić w ciepły szalik, płaszczyk i szybko chować przed deszczem/śniegiem????!!!!! A myślałam że koniec tej zimy :( Ale taka pogoda ma także swoje plusy. Przeglądałam ostatnio pokaz Just Cavalli 2012 i muszę przyznać, że cętki na ubraniach w jego wykonaniu zawsze będą mnie inspirować :) Jako, że moja koleżanka wpadła na szalony pomysł makijażu (Makijażystka Magdalena Jaźwińska), więc ja wpadłam na pomysł stylizacji. I tak oto w ciepłym i suchym domku stworzyłyśmy COŚ :) Dość długa chwila malowania, dużo śmiechu i ciepła paleta barw spowodowały, że pogoda za oknem przestała przeszkadzać. Kurtkę skórzaną podwędziłam mamie, jako że chciała się jej pozbyć, postanowiłam dać jej drugą szansę. Mam nadzieję, że się spodoba :)

I love wild look, thats why my friend offered to make me a make up just from cavalli fashion show. We felt inspired so we get to work... two hours later... thats something u must see :)
Just Cavalli 2012 Zródło: robertocavalli.com




Top Tommy Hilfiger ; Skórzana kurtka/leather jacket Vintage my mom's ; Make up Magdalena Jaźwińska


Bransoletka/ Bracelet In2you

spodnie/trousers Zara Basic ; pasek/belt Calvin Klein


okulary/sunnies Vogue :)

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam cętki, może nieco mniej na oczach, ale podziwiam że Ci się chciało je malować :)
    Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety, pogada nas wszystkich zaskoczyła.. mam nadzieję, że szybko się poprawi :P btw. baaardzo ciekawy ten makijaż, fajnie wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak genialnie!




    Zostaw u mnie adres maila pod konkursami, będzie mi prze miło ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie trochę abstrakcja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy makijaż, gratuluję pomysłu!

    http://etouffoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. masz piękne oczy!
    a pierwsza sukienka inspiracja MNIAM! :)

    Zapraszam na moje rozdanie! Mogą wygrać 3 osoby! www.prohibited-power.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń