sobota, 14 kwietnia 2012

Sun, mint, leather

No nareszcie wyszło słońce ;) Może nie było jeszcze mega ciepło, ale zdecydowanie poprawiło mi to nastrój. Jako że ostatnimi czasy byłam dość zabiegana postanowiłam wybrać się na zakupy. Na buszowanie po sklepach wybrałam skórzaną kurtkę,miętowy sweter i ukochane wysokie trampy. Do tego mała podręczna torba i lecimy :) Sweterek miętowy jest ostatnio moim top one i postaram się zrobić z nim jeszcze stylizacje konkretnie pod pastele. Miejmy nadzieję, że jutro będzie równie pięknie. Pozdrawiam was gorąco :))
My casual look to go shopping :P I decided to wear mint sweater, leather jacket jeans and of course my converse shoes :) They're still my number one :) I hope tomoro weatehr will be as good as todays.
XOXO






skórzana kurtka/leather jacket CUBUS
sweter/sweater Tally Weil
Okulary/Sunnies Pepe Jeans
Torba/Bag Guess
Spodnie/trousers Zara Basic
Trampki/shoes Converse
Biżuteria/Bijou In2you

5 komentarzy:

  1. cześć! zapraszam do mnie http://monicasent.blogspot.com/ i na FanPage na FB https://www.facebook.com/pages/For-The-Love-Of-Beauty/326692417359648 :))) ja dołączam do obserwatorów :)))pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zdjęcia tak prześwietlone, bo jestem przekonana, że miętowy odcień swetra jest prześliczny... :) Trampki to dobry wybór, na zakupach obowiązuje przede wszystkim wygoda!

    OdpowiedzUsuń
  3. modnie i wygodnie - w sam raz na buszowanie po sklepach :) Szkoda tylko, ze zdjecia nie sa zbyt wyrazne :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest piękna;) Sweterek również;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia:)

    ZAPRASZAM DO MNIE!:)

    WWW.MADDIECRUSH.BLOGSPOT.COM

    + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń