piątek, 11 maja 2012

ocean blue :)

Korzystając z kolejnych ciepłych dni, postanowiłam zrobić stylizację z sukienką w której kolorze zdecydowanie się zakochałam. Oceaniczny błękit pochłonął mnie bez reszty. Co do butów, to wiele opinii słyszałam, czy należy taki kolor nosić czy też nie. Osobiście stwierdzam, że jeśli coś do czegoś pasuje to możemy to śmiało zakładać. Co do dodatków, to biała torebka Marc Jacobs jest zdecydowanie moją faworytką na nadchodzące lato, jest mała i lekka, co daje jej przewagę nad torbami z mojej szafy(duże i raczej do biegania na uczelnię). Biżuteria minimalistyczna (wszystko w srebrze).

Another hot day brought us a new outfit. Ocean blue is my favourit color for now on. White heels, are not everyones favourits, but if it comes to me i adore them, they're comfortable and match all bright colours. White Marc Jacobs bag is much better for this summer than all of my other which are big and unwieldy. Bijou was is all in silver.

Sukienka/dress Reserved
Buty/heels Karizma
Torba/Bag Marc by Marc Jacobs
Kolczyki/ Earings Mohito


16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w tej sukience! świetny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, pasuje do Ciebie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka świetnie współgra z białymi dodatkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna sukienka, kolor jest genialny! pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu chyba najlepsza stylizacja , włosy genialne <3 Noś czesciej taka fryzurke . Ja bym tylko zmienila miejsce bo w plenerze taka kreacja troche nia pasuje reszta miodzo :* Całuje Ami

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny kolor sukienki! niestety osobiście nie jestem jakoś przekonana do reserved :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę powtarzać po innych kiecka kapitalna bardzo ładnie ci w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolorek sukienki:) zapraszam do siebie http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hy doll! lovely post! what do u say about following each other?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, wyglądasz super ;-) lubię klasyczne kroje,

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dopiero zaczynam :)
    zapraszam na mojego bloga, a jesli Ci sie podoba
    to obserwuj :)

    OdpowiedzUsuń