niedziela, 27 maja 2012

Scottish look

Zaczęło się dziś ochładzać, dlatego też postanowiłam założyć leginsy a'la bryczesy jeździeckie oraz marynarkę w szkocką kratę. Uwielbiam jej kolorystkę :) Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie

Today it was little bit colder than yesterday that's why i decided to wear my leggings that looks like equestrian breeches and jacket in Scottish grille patern. I love those colors. Greets to everyone xoxo





Marynarka/Jacket DCG Design
Bryczesy/Breeches Pieces
buty/shoes Mohito
Torebka/Bag Jennifer
Koszulka/shirt DP

7 komentarzy:

  1. bryczesy mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po co dodajesz pełno takich samych zdjęć??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mój komputer czasem odmawia współpracy przy dodawaniu zdjęć i u mnie wyświetla się po jednym każdego rodzaju a u innych po kilka takich samych :(

      Usuń
  3. Marynarka podoba mi się strasznie! ;3

    Obserwuję :> Mogę liczyć na to samo? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy wszyscy już chodzą z torebką noszoną w łokciu ?! :o dla mnie to jakieś niewygodne i nienaturalne. ale duży plus za uniwerslany biały T-Shirt ! uwielbiam i sama poluję żeby powiększyć moją kolekcję ;D

    obserwuję, liczę na to samo: www.elsewherexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń