wtorek, 1 maja 2012

Słonecznie majówkowo :)

Gorąco jak w piekle, od rana latam na treningi, a przecież zaczęła się majówka....jako że nie mam żadnych konkretnych planów...pełen spontan, postanowiłam stworzyć letnie stylizacje. :) ostatnio kurtka jeansowa jest moim numerem jeden. Do tego różowe szorty, topik i lecimy. Kapelusz znalazłam w jednym z Pruszkowskich second'ów :) Co do drugiej stylizacji, to moja ulubiona sukienka Vintage i kapelusz Desigual. A jak wam mija majowy, bardzo długi weekend? :)
Powodzenia życzę piątkowym maturzystom :)

Hot as in hel, trainings for all morning, and come on may break has just begun. I have no plans just being spontaneous. Jeans jacket is my number one since the tmeperature is higher. Pink shorts, black top put together are the perfect match for a walk. The hat i found i one of the SH in Pruszków. Second set consists of my Vintage spotted dress and desigual hat. And how is your may break?

Kurtka /jeans jacket Hennes
Kapelusz/hat Vintage
Top/Top Terranova
spodenki/shorts Reserved
Buty/shoes New Look
Sukienka/dress Gianni
Kapelusz/Hat Desigual
buty/shoes Vivaldi
Kurtka skórzana/Leather jacket Orsay


4 komentarze:

  1. Sukienka urocza:) Zapraszam do siebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropki to moja obsesja zaraz po pakach
    http://kobieta-po-30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń